COVNA-The 16th of the Greater Bay Area Environmental Protection New Energy Salon Association
  • 01 de setembre de 2023

COVNA-El 16è de l'Associació de Saló de la Nova Energia de Protecció del Medi Ambient de l'Àrea de la Gran Badia

Benvolguts amics i amigues Desitjar-ho tot bé! L'empresa del nostre grup COVNA celebrarà la 16a activitat del Saló a l'octubre. Us convidem sincerament a participar-hi.  A continuació es mostra la informació de l'activitat: Hora: 14 d'octubre de 2023 Lloc: Royal Marina Plaza hotel, districte de Panyu, ciutat de Guangzhou, província de Guangdong, Xina Organitza: Grup COVNA Co.Ltd. Objectes: indústria de tractament d'aigües, indústria de protecció del medi ambient

Llegeix més >>
COVNA Valve: Invitation to Visit Our Company and Explore Our High-Quality Valve Products
  • 22 d'agost de 2023

Vàlvula COVNA: invitació a visitar la nostra empresa i explorar els nostres productes de vàlvules d'alta qualitat

Benvolgut Esperem que aquest missatge us trobi bé. Ens escrivim per fer-li extensiva una càlida invitació per a una visita a la nostra empresa, COVNA Industrial Automation Co.Ltd.. Com a client valuós, creiem que una experiència de primera mà amb els nostres excepcionals productes de vàlvules us proporcionarà informació sobre la qualitat, la innovació i la fiabilitat que defineixen la nostra marca. El nostre compromís d'oferir solucions d'avantguarda per var

COVNA Valve: Valve = Safe
  • 14 d'agost de 2023

Vàlvula COVNA: Vàlvula = Caixa forta

COVNA Group és un dels principals fabricants mundials de vàlvules. Com a empresa innovadora, COVNA Valve s'ha compromès amb la investigació i el desenvolupament i producció de productes de vàlvules de seguretat d'alta qualitat i alt rendiment, que tenen com a objectiu satisfer les necessitats i requisits del client. COVNA Valve sempre està compromesa amb la producció de productes de vàlvules de seguretat d'alta qualitat i alt rendiment. Per tal de garantir la seguretat

Review of the Exhibition | COVNA's New Product Release in Shanghai
  • 21 d'abril de 2023

Ressenya de l'exposició | Llançament del nou producte de COVNA a Xangai

Del 19 al 21 d'abril de 2023, la 24a Exposició Internacional de Protecció del Medi Ambient de la Xina (CIEPEC) es va inaugurar oficialment al Nou Centre Internacional d'Exposicions de Xangai. Com una de les exposicions de protecció del medi ambient més influents de la Xina, l'Exposició de Protecció Ambiental de Xangai atrau nombroses empreses i professionals nacionals i internacionals de protecció del medi ambient per visitar i intercanviar

Llegeix més >>
Invitation I 24th China International Environmental Protection Exhibition - COVNA Valve
  • març 23, 2023

Invitació I 24a Exposició Internacional de Protecció Ambiental de la Xina - Vàlvula COVNA

Hola, estimats amics. S'acosta la 24a Exposició Internacional de Protecció Ambiental de la Xina. Us convidem a participar a lExpo Xina, que tindrà lloc del 19 al 21 d'abril de 2023 al Shanghai World Expo Exhibition & Convention Center. Portarem el nostre últim catàleg i nous productes de vàlvules a la fira. Estem segurs que tu també tens un fort interès i passió per la

Happy Chinese lunar new year in 2022-COVNA is resuming to work today
  • Febrer 10, 2022

Feliç any nou lunar xinès el 2022-COVNA torna a funcionar avui

Feliç any nou lunar xinès el 2022-Any del Tigre Feliç any nou lunar xinès i desitjo que tingueu un començament meravellós. Avui tornem a treballar, la línia de producció també està funcionant. Benvingut per a qualsevol consulta sobre electrovàlvules, vàlvules pneumàtiques i vàlvules elèctriques. La celebració de l'Any Nou Xinès és la celebració més important de l'any. Els xinesos poden celebrar l'Any Nou Xinès